Endast du kan förstumma mig på detta vis.


En känsla som inte borde få tillkomma
Rädd för att visa sig
Tung att bära

Du kommer att se det tillslut
Du kommer att se
Ditt eget svek
Du kommer att inse att dina örd
Var som vassa knivar
Igenom mitt hjärta
Långsamt.... Våldsamt..

Känner hur mina plåster täckta fingertoppar
Börjar skaka
Då jag tänker på
Hur jag
Har haft så fel

Fel om hur morgon dagen kunde ha sett ut
För mig
För mitt hjärta och min lycka
Hur vacker jag kunde ha fått känna mig i dina armar
Jag hade fel..
Jag såg det ikväll..

Tar min nuvarande enda kärlek i ett grepp 
Lägger honom i handväskan
Cyklar hem
Kastar mig i sängen
För att sedan gråta
Mig till sömns
Över någonting
Jag redan förutsett..


Jag tänker inte förklara
Varför jag känner såhär
Varför jag känner ditt svek..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Påminner mig om det jag gått igenom... tungt.. kram

2009-09-08 @ 17:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0