Hjärtpunkten är du.


Du kan se mig i ögonen
Tyda med dina blåfrusna läppar
Att jag krossade dig
Ditt hjärta

Berätta för mig hur
Hur din kärlek för mig
Splittrades i tusentals bitar
Lik som ett klumpigt dricksglas

Ge mig en inblick
På din väg hit
Hur du limmade bit för bit
I 10 månader
För att nå mig
Som idag

Då kanske jag skulle förstå din ängsliga röst
Bära din rädsla till det innersta
Ta ifrån dig allting
Jag aldrig borde ha givit dig
För en gångs skull ge dig ro
Ifrån mig


Då kanske jag skulle förstå
Varför jag är precis som alla andra
I dina ögon.


Tomheten är makaber
Ge mig värme igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varje gng man läser din blogg. rinner tårar.. kraam

2009-09-07 @ 00:44:13
Postat av: Mira

Jag hoppas att det är positivt menat, din kommentar <3

2009-09-07 @ 19:05:04
Postat av: Anonym

ja:) menas att du berör när du skriver :) inget negativt..

2009-09-08 @ 00:45:10
Postat av: Mira

Tack så mycket!

2009-09-08 @ 00:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0