Man kanske skulle ta & flytta till haparanda!


Jag trodde verkligen
Att någonting skulle förändras
Eller så rent av hoppades jag på det

Nu sitter jag med ett beslut
Jag har ingen aning om vilken väg jag ska gå
Är det verkligen värt att ge upp hela sitt liv
För någon som inte ens ger ens 5 minuter av sin tid
För att endast lyssna, finnas..
Göra mig lycklig med sin närvaro

Är det verkligen värt?
Oavsett hur mycket jag älskar


Honom.



Du borde inte lura mig på det här viset
Om du vet att du inte tänker ge mig någonting

Du av alla människor borde veta hur jag reagerar
På såna ord
På de ord du skänkte mig
Du borde förstått
Att jag skulle bli glad



Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt vackert skrivet..

2009-09-09 @ 17:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0